פרוש בריאיון: "אנחנו עוקבים כל הזמן שאף אחד לא יברח מהגוש"

אסתי פלד No Comments on פרוש בריאיון: "אנחנו עוקבים כל הזמן שאף אחד לא יברח מהגוש"

סגן השר מאיר פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מבהיר כי תקציב עולם הישיבות לשנת 2020 יהיה בבעייה: "לישיבות יש מזל שאת תקציב 2019 כבר העבירו בשנת 2018. זה היה הנס. מה יהיה ב2020? בעיה גדולה מאוד" | על מינוי בנט: "אין ספק שבנט הוא אדם מוצלח והוא יודע לעבוד. מאוד ממוקד ביעדים המכרזים שהוא מציב לעצמו"

צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לאולטימטום שהציב ליברמן לגוש הימין והחרדים, "ההתנהלות של ליברמן היא מגעילה בלשון המעטה. גם שהיה לו 5 מנדטים ועכשיו 8 מנדטים. לנו יש 600 אלף מצביעים. והוא העולה מברית המועצות רוצה לקבוע לנו מה לעשות. זאת התנהלות מבישה והוא עושה מאנשים 0. אדם שיש לו 8 מנדטים רוצה להיות מלך".

עוד הוסיף פרוש, "לפני חודש ליברמן לא רצה שנתניהו יהיה ראש הממשלה עכשיו הוא מסכים. ולכן לא הגענו עדיין לרגע האחרון ייתכן ודברים ישתנו עד אז".

בשנה הבאה תקציב הישיבות יהיה בבעייה מבהיר פרוש, "עובדה שאין ממשלה כ- 12 חודש עוד מעט. מרגישים במשרדים את העובדה שאין מלך בישראל. לישיבות יש מזל שאת תקציב 2019 כבר העבירו בשנת 2018. זה היה הנס. מה יהיה ב2020? בעייה גדולה מאוד".

על מינוי בנט כשר ביטחון מחמיא פרוש לשר שכיהן כסגנו: "אין ספק שבנט הוא אדם מוצלח והוא יודע לעבוד. מאוד ממוקד ביעדים המכרזים שהוא מציב לעצמו. אבל נתניהו כראש ממשלה משקיע הרבה בענייני ביטחון. שניהם יעשו את העבודה וצריכים להתפלל שתהיה להם ביעתא דשמייא. המצב כיום יותר מורכב ורגיש".

על השאלה האם יש אפשרות שברגע האחרון נתניהו ינטוש את החרדים ויצטרף לגנץ עונה פרוש, "כל אדם שואל את עצמו את השאלה האם ייתכן ונתניהו ישבור את הברית עם החרדים. אבל נתניהו מבין שה הואיום יכול לבקש את ראשות הממשלה בפעם הראשונה רק בגלל הגוש שהחרדים חלק ממנו. אנחנו עוקבים כל הזמן שאף אחד לא יתחלק כאן ואף אחד לא יברח".



0 תגובות